O móbil non fai boas fotos / El móvil no hace buenas fotos

Publicación bilingüe (galego/español) 

Ir a versión en ESPAÑOL

[GALEGO]


Pois resulta que neste mundo no que os fotógrafos influíntes queren facerse un oco e tratar de destrozar á competencia, tratarán de facerche crer que non tes dereito a ser un bo afeccionado deste xeito de expresión se o que estás a usar é un móbil e non outro tipo de cámara máis "convencional".


E será que por exemplo, os máis de doce mil pixeles de lado longo dunha imaxe tan impactante coma ésta non é abondo coma pra ser impresa e colgada nun salón. 


Quizais outras non son tan impactantes en canto a tamaño, pero aínda así, seguen superando os seis mis pixeles que adoitan te-las cámaras con sensores APS-C de gamas medias e incluso altas.

E tampouco será que a nitidez e a calidade permite ver detalles coma esta lúa tan fermosa que tiñamos ese atardecer na praia do Faro de Lariño, en Carnota (A Coruña).

Así que definitivamente podemos concluír afirmando que non, os móbiles non se poden considerar cámaras dignas pra quitar fotografías decentes.

[ESPAÑOL]


Pues resulta que en este mundo en el que los fotógrafos influyentes quieren hacerse un hueco y tratar de destrozar a la compentencia, tratarán de hacerte creer que no tienes derecho a ser un buen aficionado de esta forma de expresión si lo que estás utilizando es un móvil y no otro tipo de cámara más "convencional".

Y será que por ejemplo, los más de doce mil píxeles de lado largo de una imagen tan impactante como ésta no es suficiente como para ser impresa y colgada en un salón.

Quizás otras no son tan impactantes en cuanto a tamaño, pero aún así, siguen superando los seis mil píxeles que suelen tener las cámara con sensores APS-C de gamas medias e incluso altas.

Y tampoco será que la nitidez y la calidad permite ver detalles como esta luna tan hermosa que teníamos ese atardecer en la playa del Faro de Lariño, en Carnota (A Coruña).

Así que definitivamente podemos concluir afirmando que no, los móviles no se pueden considerar cámaras dignas de hacer fotografías decentes.

Comentarios

Publicacións populares