Onde mires hai sorpresa / Donde mires hay sorpresa

Publicación bilingüe (galego/español)

Ir a versión en ESPAÑOL

[GALEGO]

En ocasións vexo... bon... outros as viron en Bélmez e non pasa nada, non si?
 
Ben, explícovos que é isto que teño aquí. Pois nada máis e nada menos que o detalle dunha fachada, en concreto a dun centro comercial da miña localidade.
 

E aí tende-la parede en cuestión! Agora xa sabedes que estamos falando dun detalle ó que tiven que achegarme moito ó que é a fotografía macro.
 
O caso é que a fixen co móbil, e non! non teño un móbil que poida presumir de lente macro coa súa incríbel resolución de dous megapixeles. Pero, impide? non, pra nada impide.
 
Así que non vos desanimedes nunca! Gozade da fotografía en calquera lugar e buscade a luz ata onde todo pareza escuridade.


[ESPAÑOL]

En ocasiones veo... bueno... otros las vieron en Bélmez y no pasa nada ¿verdad?
 
Bien, os explico qué es esto que tengo aquí. Pues nada más y nada menos que el detalle de una fachada, en concreto la de un centro comercial de mi localidad.

Y ahí tenéis la pared en cuestión. Ahora ya sabéis que estamos hablando de un detalle al que me tuve que acercar mucho a lo que es la fotografía macro. 

El caso es que la hice con el móvil. ¡Y no! No tengo un móvil que pueda presumir de objetivo macro con su increíble resolución de dos megapíxeles. Pero, ¿impide? No, para nada impide.

¡Así que no os desaniméis nunca! Disfrutad de la fotografía en cualquier lugar y buscad la luz hasta donde todo parezca obscuridad.

Comentarios

Publicacións populares